Povánoční
Když jsem před lety byla přijata na desetidenní trhy vánoční na brněnském výstavišti (BVV) a přijela před pavilon F a zírala na ikonické "Zetko", nevěřila jsem, že je to možné. Že právě já, věčný učeň a poloumětel, jsem vystavovatelem BVV. Hned prví den jsem pochopila, že není veletrh jako veletrh a že genius loci není samospasitelný ani všeobjímající. Potěmkinova vesnice řemeslných stánků kolem pódia a za ní kombinace firemních stánků zbytků české výroby a expanze myší díry pod hlavním nádražím.
Bylo mi z toho smutno. Říkala jsem si, že třeba náhoda. Poměr cena (pronájem prodejního místa a nutný nákup služeb) / výkon (tržba) byl mizerný. Doběh v podobě zakázek se nekonal. Tak zařazení této akce do škatulky "promoakce" bylo rozpačité.
Ale byla mi nabídnuta účast na Regiontour - prezentace řemesla. Vyhodnotila jsem tehdy, že do reklamy nutno investovat, že když se neprodám